Laumaamme on liittynyt uusi jäsen: Gustav. Gustav on NanTanimme ja Hopevuoren Minnien pentu. Kiitokset Schwarzeille tästä reippaasta huskyn alusta!



Gustav ja Anoki-setä

Isä ja poika, NanTan ja Gustav

Kiki-siskopuolen kanssa leikkimässä

sunnuntai, 9. toukokuu 2010
Laumaamme on liittynyt uusi jäsen: Gustav. Gustav on NanTanimme ja Hopevuoren Minnien pentu. Kiitokset Schwarzeille tästä reippaasta huskyn alusta!



Gustav ja Anoki-setä

Isä ja poika, NanTan ja Gustav

Kiki-siskopuolen kanssa leikkimässä

Blogissa kerrotaan ristijärveläisen Icesmile's siperianhusky kennelin kuulumisia
Kommentit